helgen

Fredag: började kl 9 slutade kl 11! ohjaa, riktigt skönt.
Sen for jag hem och små packade, väntade på att pappa skulle komma hem så jag fick lite mer slantar.
Klockan tickde och pappa skjutsade mig till sötnosen och jag blev där en stund.
Sen kom Marielle och vi gick ner till bussen.
Vi kom fram kring kl 20 och maten var färdigt så det var en perfekt timing!
Maten smakade underbart och det var Kristoffer som hade lagat så tack Kristoffer! ;)
Efter maten så fick vi efterrätt.
Kladdkaka och grädde, tack Sissi/Åsa. :)
Vi skrattade och snackade skit ofc! det tillhör ju i det hela. hehe
En skräckis gjorde kvällen bättre, fast jag blev dock ganska rädd.
Vi satt uppe och pratade, flummade och skrattade ett bra tag sen så somnade vi.

från vänster: Sissi, Felicia och Marielle

haha, söt Sissi! åter grattis baby, love you! <3

 

love you girls!

 

 

Lördag: vaknade upp av att Marielle gick upp och tvingade oss att kliva upp!
Hon hoppade in i duschen och efter henne var det min tur.
Riktigt skönt var det!
Jag piggnade till ganska så fort.
Små fix, packade och åt lite frukost sen blev det shopping!
Kl 14.15 gick bussen hem till Jmk.
När vi kom fram till Jmk så vart det raka vägen ner till fotbollsplan och där stog vi och hejade på vårat lag.
Förlust för oss med 2-0, var inte alls så farligt tyckte jag.
Efter matchen så for jag hem och fixade mig och sen drog jag och Marielle till Vikkan.
Jag har även töjt ut mitt öra, 4mm! ;)
hehe, kan då säga att det svider som fan!

linne H&M

 

trash-leggins H&M

(dålig kvalla, jag vet)

 

Bälte Gina

 


Kommentarer
Postat av: lii

hoppas ni hade kul :)

2009-09-20 @ 21:44:37
URL: http://teddiebeari.blogg.se/
Postat av: Ellie

Va gott med kladdkaka :)

Och va fina kläder :)

2009-09-20 @ 22:13:18
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: estetmina.blogg.se

Mysig kväll och fina fynd :D



Och bry dig inte om alla som skriver dumma saker om att du är lillasyster till foki. Varför skulle du inte få nämna att du är det? Och klart du är en egen personlighet och inte bara lillasyster till henne :) ta hand om dig ^^

2009-09-20 @ 22:53:30
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menaru med att du har töjt ut ditt öra 4mm:o<33

2009-09-20 @ 23:42:15
Postat av: Paouliina

JEJE hej hur lån e du FFayis?



puss^^

2009-09-21 @ 11:08:20
Postat av: Paouliina

menar hur lång e du =)

2009-09-21 @ 11:09:00
Postat av: Jimmie Edfeldt

Får man se nån bild på ditt öra snart då kanske? ;)

2009-09-21 @ 16:12:20
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: nikita

heej jag känner felicia nämligen hon e skit snäll :)

2009-09-22 @ 13:52:52
URL: http://nikitasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0