sista matchen idag

Nu är vi inne på sista matchen i serien.
Matchen är kl. 16 och det är hemma match.
Vi var tyvärr utan målvakt men jag har ställt upp och ska stå.
Jag vaknade just p.g.a att jag drömde världens konstigaste dröm och rädd var jag!
Nu försöker jag somna om fast det går dock ganska så trögt.
Jag vet att jag inte har bloggat så mkt på senaste tiden, men jag har så mkt läxor och stuff jag måste plugga till.
Jag har även ganska mkt med bakning och sånt, ska ju till Tanzania och Frankrike.
Men nu är jag här och ska försöka vara här lite oftare. :)
Nu ska jag iaf slå igång TVn och vibbra på hästens och hoppas på det bästa.
Jag önskar er alla en trevlig dag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Abbey

Längtat mycket efter en nytt inlägg :)

2009-09-27 @ 10:43:49
Postat av: ellie

Lycka till på matchen :)

2009-09-27 @ 14:59:18
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: Calle

Hoppas ni vann och du höll nollan. Ha det bra.

2009-09-27 @ 17:18:48
Postat av: kristiin

hoppas det gick bra på matchen ! ;) själv spelar jag också fotboll. står iblan också ! ;d

brukar läsa din blogg , skitbra den e ! ;*

2009-09-27 @ 20:28:41
URL: http://krissccu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0