bara 1uppdatering igår, bad!

Det vart bara 1uppdatering igår, sorry for that.
Jag kände bara inte för att blogga, var på dåligt hurmör igår men idag känns det lite bättre.
Ni kanske undrar vf jag är uppe kl 8 när det är helg?
Jo, jag har match i Sunderbyn idag och bussen går kl 10 så jag ska nu äta och packa.
Så, vi syns senare! :)

Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
Even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time


Kommentarer
Postat av: Jimmie Edfeldt

Gomrogon! Hoppas att det går bra i matchen. Vad är det du spelar föresten?

2009-09-12 @ 08:48:11
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: ..J..

Kommer inte din syster till er idag?

Hoppas ni har kul tsm <33 :) Skulle vara kul att få se några bilder på er :)

2009-09-12 @ 10:46:29
Postat av: Johanna<3 =)

Hejsan =) Vilken fiin blogg =) Jag undrar om du kanske kan göra en videoinlägg =) typ när du pratar :D Skulle vara kul om din röst är lik Fokis =)

2009-09-13 @ 18:49:17
URL: http://jojjohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0