älska dig själv mer än någon annan

Det kändes mkt bättre att skriva av dig, det kan jag lova.
Nu har jag iaf samlat mig lite grann och tänker berätta en sak för er.
Ni ska älska er själva mer än någon annan.
Om en kille gör break-up med er elr något likande så ska ni inte deppa ihop!
Bara bita ihop och le, för vet ni om att ni kmr alltid att ha er själva.
Ingen kan ta dig ifrån dig själv!
Tro på det ni gör, tro på er själva, har alltid självförtroende med er.
Även när allting känns som tyngst och svårast så ska ni alltid tro på er själva.
Vissa bad-peoples försöker sänka en till botten och låt de inte hända!
Stå upp för er själv, innan annan är bättre än er själva.
Låt aldrig svartsjukan ta över hlr, det är bara en massa onödiga slöseri med energi.
Att hata vissa slösar också en massa onödiga energi, det har jag då märkt.
Så nu är det bra för mig.
Jag ska försöka att inte bry mig alls.
Man mår bara dåligt av det, och slösa bort sin värdefulla tid till att må dåligt? äre verkligen värt det?
Har ni tänkt på det nån gång?
är det ens värt att gråta över killar och sånt när man vet att dom kmr och går?
äre ens värt att bli upprörd, sur och låta svartsjukan tar över?
Tänk på vad ni kan göra med tiden som ni har slösat bort på att vara sur, arg, förbannad, ledsen osv.
Ni lever bara en gång och lev det!
Älskar det ni gör, så nu bitches! :D
"ny dag, nya tag"


Kommentarer
Postat av: daria

Hejjsan de ja vill fraga har inte sa mkt med ditt inlägg o göra men e sa nyfiken pa vart din biologiska pappa är?

2009-09-09 @ 23:14:36
Postat av: Lilly

Bra skrivet. Me likes!

2009-09-10 @ 00:20:31
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Kit

'You go sister' ;D

2009-09-10 @ 08:30:03
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: Jimmie Edfeldt

Helt sant. Fast även om man vet om det så kan det vara svårt ibland...

2009-09-10 @ 12:14:35
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du fick mig att tänka om Fay :)<3 Vill tacka dig för de! <3

2009-09-10 @ 18:11:01
URL: http://vuollerimbrud.blogg.se/
Postat av: Arisa

Väldigt bra skrivet, ett riktigt uppmuntrundande och positiv inlägg ^^ <3



Take Care na ka~

2009-09-13 @ 15:46:43
Postat av: Arisa

Ps: Förlåt att jag kommenterar igen, men glömde nämna hur sjukt snygg din layout är! ^^

2009-09-13 @ 15:47:38
Postat av: Louise

så himla bra sagt! din blogg tänker jag fortsätta läsa :)

2009-09-13 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0