"why does love always feel like a battlefield?"

Jag vet att jag har varit borta ett tag från bloggen.. men nu är jag här!
Jag vet inte vf jag har blivit så dålig på blogga, kanske beror på att jag är less?
Fast dock inte på bloggen, men bara allmänt less.
Idag har jag iaf haft fullt upp! (kan ju också bero på det, att jag jämt har fullt upp och hinner inte blogga!)
Jag slutade kl 15 åkte buss hem och de första jag gjorde när jag kom hem var att baka.
Stressbakning men det vart ändå lyckat resultat. :)
Sen var det bara att tralla sig mot Folkets Hus och jobba!
Så nu är jag lagom less på bingo! haha
Kan också meddela att det här blivit vinter här i Jmk!
Det är kallt och det är snö. hehe

älsklingen, genväg? hem.. hahahaha!

 

kläderna kom idag! yääy

 

jobb för franskan..

 


Kommentarer
Postat av: evut och mandapanda

hhej!

vi frågade foki om din bloggadress, för vi var supernyfikna :> och din blogg var väldigt fin :JJJ

2009-10-15 @ 14:28:57
URL: http://hejfolket.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0