good girls go bad!

Godmorgon alla snyggingar! :)
Sovit gott? det har då jag, typ. hihi
Gårdagens kväll vill jag inte ens tala om.
Men nu är det iaf en ny dag, nya tag! :)
Massor av mina läsare har bett mig lägga upp bilder på sakerna som jag inhandlade i Umeå och det tänker jag göra bara för att ni vill vet. ;)
Fast jag har dock inga bilder på min nya dator.
Den är fortfarande hos min syster men den lär nog komma hem till mig så snart.
Idag så blir det nog Vuollerim en sväng, sen på kvällen blir det @ M. HEHEHEHE!
Men nu ska ni iaf få lite bilder på det jag har inhandlat.

Jeans från Gina

 

Halsduk från Gina

 

Väska från Accent (Foki köpte den åt mig, hihi ;)

 

smycke + Osis produkter, presenter från syster <3

 

randig/enkel baströja från H&M

 

enkel baströja från H&M

Sen var det nog inte så mkt mer.

Skorna har ni sett och "I did it again!" ;) haha

Men nu ska jag iaf gå och börja klä mig.

Vi hörs senare! :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Sjukt fin blogg<3

Blogga mera:)

2009-10-31 @ 14:59:50
URL: http://lifeofbitches.blogg.se/
Postat av: ❤Josefine❤

Hej, superfin blogg! Jag undrar bara om du skulle kunna hjälpa mej med hur man skriver sin presentation på framsidan, sådär som du har under din bild istället för en profil till vänster. Jättesnällt om du kunde svara för jag hittar ingen annanstans♥

2009-10-31 @ 18:10:46
URL: http://effines.blogg.se/
Postat av: :)

Vilken affär köpte du skorna i? :D nyfiken, dom var sjukt fina!

2009-10-31 @ 18:26:38
Postat av: jessica ♥'

Visst är det roligt att shoppa kläder =) jag älska att shoppa nya saker =) hihi fin blogg.

2009-11-01 @ 13:10:23
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiin blogg !!

men BLOGGA MER FAY!!!!!!

2009-11-03 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0