bad uppdatering, s-könt med lov!

ja, jag vet..
bad uppdatering :(
förlåt!
Men jag har varit upptagen hela veckan!
Har pluggat hela veckan och inte hunnit blogga.
Jag har haft 2 prov, Kemi prov och omprov i SO/NO.
Har även haft flera läxor.
1häfte svenska, 1häfte SO, matteläxa, franskaglosor och engelskaglosor.
Men nu har jag lov i 1vecka och har dock bara 2läxor.
Så nu ska jag vara här oftare! :)
På måndag blir det att åka till Umeå till Foki med Marielle.
Vi blir i Umeå till onsdag elr torsdag.
Mestroligt bara till onsdag eftersom Foki vill hinna vara i Jokkmokk i några dagar.
Jag vaknade iaf nyss, just ätit special K med mjölk.
Nu snart så ska jag ringa och väcka en viss person! hihi
Vi hörs snart igen!
puussss :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så jäkla kul med lov, hoppas du och anchisa får kul ;)



Kram

Josefin<3

2009-10-24 @ 19:11:37
URL: http://sminknissan.blogg.se/
Postat av: Kit

Du är duktig helt enkelt ;D

2009-10-24 @ 19:31:50
URL: http://discotetris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0