stress, stress, stress!

MichelleS om snyggt med hål i tungan?:
Ja, det är jävligt snyggt tycker jag (därför gjorde jag en själv i tugan). Men då ska man gå efter vad man själv vill och tycker, inte efter vad andra tycker.
När jag gjorde min så var det många som ville göra hål i tungan, men efter att jag hade gjort det så var det så många som inte ville det eller inte tordes. Vad gjorde så dem ångrade sig, jag vet inte?

"Läkarstaven" som man har i början är jätte obehaglig i början, men man vänjer sig vid det. Det var jätet skönt att byta till min andra stav, eftersom den var mycket kortare än "läkarstaven".

Nu när jag tar ut min stav ur tungan (för att visa kompisarna hur jag gör och om det gör ont), så tycker jag att det känns jätte konstigt att inte ha någon piercing i tungen. Känns inte helt rätt ;P Men det är ju för att jag vant mig vid den nu, har ju haft den ett bra tag!

Har du gjort hål i tungan eller var det bara en fråga som du tog upp i din blogg?
Det är många som stoppar piercingen för långt ut på tungan, och det ska man inte göra. Börja sluddra och det är inte alls snyggt!
I början då man gjort den så måste man rengöra den varje morgon och kväll (tungan alltså), annars kan man få infektion. Men jag rengjorde den tre gånger om dagen och jag fick ingen infektion, aldrig sämre att rengöra den oftare!

OBS! Om du har gjort hål eller ska, köp inte en piercing med en "diamant" på ena kulan. Köpte en sådan och den skavde jätte mycket i gommen. Klarade bara av att ha den en kväll.

Tack så jättemkt för tipsen! :)
och nej, jag har inte hål i tungan men jag funderar på det.
Men jag är jätterädd att jag ska få infektion.
Men om jag gör hål i tungan så ska jag följa dina råd! :)
Tack ännu en gång!

usch vad jag hatar att stressa!
Om mindre än 1timme ska jag vara på Folkan och jag känner bara stress.
Kom hem vid halv 4 och fick stress-baka men fick dock lyckat resultat! :)
Nu blir det iaf att byta kläder, då hörs vi senare när jag kommit hem.
Puss till dess.

 


Kommentarer
Postat av: MichelleS

Var så lite så :) Hehe..

2009-11-07 @ 13:30:18
URL: http://michellespiik.blogg.se/
Postat av: Minah

Hihi, snäll och duktig kusin jag har (a) <3

2009-11-07 @ 16:02:27
URL: http://miissw.blogg.se/
Postat av: Emelie

Saken är den att jag har hål i tungan, men asså de gör inte så ont som man tror att de ska göra. Det gör mer ont att ta hål i öronen. De ända med tungan är att i 95% av fallen så svullnar tungan, och då är de de som känns.

Känns typ som ett bistick. Men håller med MichelleS var fan noga med rengöringen.

Ha de bäst

2010-01-09 @ 18:39:43
URL: http://executeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0