Grön/vita täckisar!

SVINIS TAR ÖVER JMK! typ..
Alla mina classmates har typ åkt på svins, elr dom är iaf sjuka så vi var bara 12st idag.
WOOHOOO, schvannit kul! not.
Men det var schvannit kul när jag fick reda på att jag fick G+ i SO och VG i svenska.
Elr, jag fick VG för mitt svenska.
Jag hade skrivit så bra enligt min SO/svenska lärare så VG för mig!
Jag var nog den enda som fick det, hehehe ;)
Tack Gunilla! :)
Så nu är jag så glad så! hihihihihi
Har även inhandlat nya täckisar.
Grön/vita, måste ju synas i backen. kanske? hehehe
ååh, känner mig så damp just nu!
Säkert för att jag har utvecklingsamtal på onsdag och engelskaprov imorn.
Men jag har redan förberett mig för provet.
Såg just på The Hills och ohja, det var bra!

coolish!

 

Isadora puder fick också joina hem

 


Kommentarer
Postat av: Jimmie Edfeldt

Du kommer ju garanterat vara finast i backen nu ju! ;)

2009-11-09 @ 19:41:09
URL: http://jimmieboy.blogg.se/
Postat av: EmmaKP

Täckbyxor är bra :) Jag har vita med svarta blommor hehe

2009-11-10 @ 02:35:17
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango
Postat av: Josie

Grymt snyggaa byxor!

Vart har du inhandlat dom? =)

2009-11-27 @ 20:05:58
Postat av: Anonym

Snygga :)

2010-01-17 @ 22:57:19
Postat av: jennifer

najs blogg!

2010-04-01 @ 11:10:48
URL: http://jennifergalet.blogg.se/
Postat av: Linnea

Guu, va snygga byxor!:O

Var köpte du dem?

2010-05-10 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0