you're all that I want

hellu goodlookings!
hahaha, det känns som att jag inte har ätit godis på flera år!
jag njuter verkligen av godiset och de smakar ovanligt gott.
fast jag känner mig ganska fet förtillfället, men alla måste ju få känna sig fet ibland.
min dag har bestått av skola och S och S.
jag har färgat Saras hår idag och det vart då lyckat.
fast qwinnan har så-in-i-hevetes tjockt hår!
skulle behöft 2st flaskor med färg, så tjockt äre.
nu ikv så blire att sätta färg på mammas hår.
sen blire nog att ta det lugnt och vila.
jag är så himla trött just nu, tror att jag aldrig varit så här trött på en måndag kväll.


upp och ner, sjukt galen. (;


Kommentarer
Postat av: cecilia

Min galning <3

2009-05-25 @ 22:11:12
Postat av: matilda

riktigt fint hår du har ! ♥

Syns att du är syskon med foki

2009-06-13 @ 18:35:19
URL: http://josefsssons.blogg.se/
Postat av: Saha~

så fint hår du har! ^^

2009-06-13 @ 20:09:45
URL: http://howiehamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0