värdens bästa pappa! <3

godag! :)
det vart inte att vaka igår natt.
vi kunde sova! hahahaha (;
nu är jag iaf hemma och är superduper trött!
vill gå lägga mig igen men jag är ju ledig idag så nejtack.
jag och pappa gjorde besök hos banken nyss och han öppnade ett nytt konto till mig.
så nu har jag 3 konto!
han satt in en summa pengar + checken jag fick av han.
hihi, du är klart världens bästa pappa! <3
mitt löshår kmr ju så småningom och då får papi öppna plånboken igen.
men ärligt talat, vem har sagt att de är billigt att ha barn? (; hihi..


pappa i thailand-08
hihi, min pappa är inte bara bäst.. han är sötast också! (;
love u papi! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar när man blir bortskämd med pengar:D

haha, hur mycket fick du? eller jag förstår om du inte vill svara på de;)

2009-05-20 @ 17:19:04
Postat av: Foki

inse att du är också bortskämd ;)

2009-05-20 @ 21:57:31
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Miichan

Bor du med dina föräldrar eller?

(I Sverige?)

Bor Foki själv i Umeå?

2009-05-20 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0