underbar dag!

gokväll på er alla snyggingar! :D
hur står det till hemma hos er?
hos mig kan de inte bli bättre!
skorjakten blev lyckat, jag hittade ett par skor som jag nu är dö kär i!
947;- rök iväg men de vare värt.
när jag kom hem så låg de ett paket på min säng.
and guess what?
de var mitt löshår!
yääy mig!
så lyckat dag!
nu har jag en klänning som är ursöt, ett par dö-heta skor och långt hår.
jag har även världens bästa pappa & mamma, bror & syster. <3
Gud, nu tror jag faktiskt på dig!


bror och hans tjej Catarina :)
- han ställde inte bara upp med att köra mig till Luleå, han ställde även upp på en bild! (; hihi


skopåsen! <3


håret

dagens-inköp ;

skorna - tyvärr så får ni inte kika på dom riktigt ännu.
ni får vänta till skolavslutningen! ;) hihi, förlåt.


tights från Lindex


genomskinliga bh-band från Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0