Tony Sunshie ft. Lumidee - She's like the wind

godmorgon Sverige! :)
sovit gott?
själv så försov jag mig lite grann men hann faktiskt till skolan.
just nu sitter jag i musiksalen och de är sista gången vi har musik så vi fick göra vad vi ville.
självklart valde jag att blogga lite granna. hihi (;
kort skoldag idag så det blir att besöka banken och wästfeltsfoto (stavning?) efter skolan.
jag måste skaffa en kod till mitt nya bankkort och skaffa foto till mitt legg.
jag har även träning ikv.
men om gud är taskig och kissar på oss så blire nog att vara hemma elr med ngn/ngra babes!


Tony Sunshie ft. Lumidee - She's like the wind
gammal låt, men what evah? ;)
den är ju sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0