so damn beautiful

:) om ny dag, nya misstag:
visst spelar du fotboll? med vilka spelar du? är du 94a? :)

Svar:

Jo, jag spelar fotboll.
jag spelar med 96, 95, 94 och även några 93or.
men vi kallar våran lag för F15. :)

tjaaaah snyggingar!
nu sitter jag hemma hos Simon och gör inte så jättemkt.
hihi, Anne och Simon verkar då ha trevligt. (;
min dag har bara bestått av skolan.
efter skolan så var jag med Anne och jag är med henne fortfarande.
fast hon verkar lite upptagen just nu, hihi. (;


simons lillebror, vadå söt?!


Kommentarer
Postat av: Annee

Kul vi haft idag gumman! :)

och jag var väl inte upptagen men nå? ;o haha!

<3

2009-05-06 @ 21:34:43
URL: http://ckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0