mörkhårig

då vare dax för mig att byta hårfärg igen.
nu har lilla jag blivit mörkhårig.
det ser ut att vara brun/röd, tror jag.
mitt hår är fortfarande blött så man ser inte så bra.
men jag är då iaf nöjd.
snart så ska min papi får öppna plånboken och säga hej till mitt nya löshår!
nå äre tur att man har föräldrar.

planer för ikv var att fara och träna.
men de sket sig, för nu värker vadjävlarna sjukt mkt!
jag som ville träna inför matchen nu på söndag.
fast vi har ju träning på torsdag ocskå men då äre fys.
inte direkt de bästa för mina vader.


papi ! <3


Kommentarer
Postat av: Foki

nååå kära pappa!<3 jag saknar han :'(

2009-05-12 @ 17:37:32
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0