love lockdown

hellu darlings! :)
gash, vilket dag!
jag vaknade upp kring 7 av att min pappa väckte mig och undra om jag skulle följa me till stugan och köra lite skoter och självklart följde jag me.
jag trallade mig upp från sängen även jag inte ville.
så min dag har bestått av skoterkörning.
på pappas Wild Trak! hahahahaha ;)
just nu så sitter jag hemma hos M, ska bosätta mig här ikv.
men vi ska iväg till församlingshemmet snart.
M ska typ uppträda så jag ska följa me och kolla på henne.
efter Ms uppträdande så ska vi nog tralla oss till mig så jag får hämta mina saker.
jag har tänkt att slinga mitt hår ikv (om vi hinner med det).
jag har tänkt att skaffa The Hills looken.
ska även beställa nytt löshår, och imorgon så ska jag se till att min skolavslutningsklänning blir beställd!


älskar hela hon!
jag har då tänkt att skaffa den här looken.
vad tkr ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0