I'm unwritten

hola darlings! :)
kan ni se min nya header?
men jag vart iaf rätt så nöjd med den.
nu ska jag inte byta design elr header på ett tag.
har jag då tänkt iaf, hihi.

M har lämnat mig. dumma dig!
hon ska till Luleå ikv och på Tisdag morgon så ska hon iväg med bussen till Umeå och den där lilla flytrumpan ska få se Adam Tensta!
även träffa han. men M, han är bara en tönt! ;) hihi <3
min beztis vann ju veckanskompis när hon var på PMK.
(veckanskompis, snarare åren-som-gått kompis!)
i vått och torrt har hon stått där, stabil och allting.
gash, nå har jag tur! :)
jamen iaf, hon och en tjej från Luleå vid namn Linnea? ska få träffa han backstage.
vilket jag också vill!
M, du får hälsa många kramar och pussar till han från mig!


vad tkr ni om min nya header? :)


Kommentarer
Postat av: sara,v

jättefin!

2009-05-11 @ 18:47:33
Postat av: Anonym

INte hela året ....

2009-05-11 @ 19:17:55
Postat av: Jossan

hihi kan inte du göra en header åt mej ? (a) vore snällt! <3



Kram / Josssan ;p

2009-05-12 @ 21:45:37
URL: http://jooseeffiin.blogg.se/
Postat av: ellen ~

riktigt fin header du har :D

2009-05-14 @ 16:25:15
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0