I just can't stop

Anonym om ..........:
vart köper du ditt löshår och för hur mkt? tacksam för svar :)

Svar:
jag köper mitt hår från olika hemsidor.
ibland så köper jag från happyhair men sist jag beställde så vare från tajmahal.
jag fick mitt löshår för 500kr men med frakten blev de ca 600kr.
billigt och bra!

2 veckor kvar innan skolavslutningen.
längtar som nå fån!
gash, de känns som en evighet dit fast de äre ju inte.
jag vill ha sommarlov nu!
solen har stekt på idag men vinden sabbade nästan allting.
de blev lite match-tittande och JSK tog hem segern mot Gammelstand med 4-1.
vi F15 skulle ha träningsmatch mot P14 idag men dom dök aldrig upp.
vilket som var lite synd och trist.
vi som satt och väntade i 1timme typ, om inte mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha dina "dagens outfit", jag saknar dom, det är så kul att se:)

2009-06-01 @ 08:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0