I can see the games you play

Cilla om you was nothing:
Hallå! =) vill bara fråga om du är syster med foki? Alltså hon är min idol! :D det är därför som jag frågar..
Kram!

Svar:
Hej! :) jo, jag är lilla syster till Foki.
om jag ska vara ärligt så är hon också min idol, jag ser upp till henne.

1-prao dag kvar sen är man ledig.
yääy! jag och M praktiserar hos min mor men M är ju sjuk så jag fick vara där själv idag.
saknade dig gumman och saknar dig ännu. <3
solen stekte ju på som tusan idag!
så jag gick ut och la mig, and guess what?
jag slockade!
jag var så himla trött och är trött ännu.
känner mig lite dålig, tror att jag hlr på att bli sjuk.
de måste vara du som har smittat ner mig Marielle!
fypådig (;


hahaha, jag hade lite för tråkig!
som ni kanske ser? ;)


lite mindre godis-ätande, mer träning.. de ger resultat!
(ni kanske ser mitt hår? lite väl för kort! men ska beställa mitt nya löshår imorn har jag då tänkt, som papi ska paya! (a)


Kommentarer
Postat av: ellen ~

vilken fin piercing du har (a)

2009-05-18 @ 21:06:11
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Marri

Sorry honey! men du ska ha klart för dig att du inte är den första jag smittar! <3

2009-05-18 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0