du är den som jag vill ha, tjalalalalalala

Moa om love sex magic:
Hej! :) Tänkte bara fråga om Fay är ditt riktiga namn? ^^ :)

Svar:
Hej, tack för din fråga! :D
och ja, Fay är mitt riktiga namn.
dom flesta tror att man utalar mitt namn me E, alltså Fey.
men det utalas med A.
(vissa uppfattar att man ska utala mitt namn på engelska, A i engelskan låter ju som E).

nu har jag en fråga till er mina underbara läsare.
jag och min franska grupp hlr på att samla in pengar till våran resa till Frankrike och vi ska baka nu hela den här veckan till fiket på skolan.
jag och papi var och handlade för ngn dag sen men ägget fick inte joina hem så vi är utan ägg.
så nu kmr min fråga, vet ni ngn bakelse jag kan baka? (utan ägg!)
help me!


show me what you got! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

chokladbollar:D

2009-05-06 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0