dålig uppdatering igen, i know!

nu får jag skärpa mig!
jag har blivit så dålig på blogga nu på sistonet.
men det kanske är för att jag är i skolan under vecko-dagarna och efter skolan umgås jag med babes elr så äre fotbollsträning.
jag spenderar ju mina helgar i Vlm som ni kanske märkt. (?)
men jag ska försöka bli bättre.
ska försöka blogga så mkt jag kan!

min dag har bestått av Vlm.
men jag tog fyra bussen hem för jag skulle umgås med favoriterna, och det var inget jag ångrade.
jag hade både trevligt och tråkigt.
men kvällen beståd mest av trevligheter.
nu är jag iaf hemma, ska snart lägga mig för imorgon ska jag till Luleå med min bror och hans flickvän.
jag har ju liksom inte hittat skor till skolavslutningen och tur nog så har jag ju världens bästa bror som ställer upp och följer mig in till stan!
yääy! så morgondagen kmr bestå av shopping! typ. (;
på tal om skor (kläder) så har min skolavslutningsklänning kommit!
jag hämtade ut den igår och gash, den var lika underbar som på bilden.
jag är helt tagen!
i love it, i love it!

- jag saknar verkligen dig..



my brother from another mother and father ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0