Crossfire - On fire


Crossfire - On fire

dom flesta kanske har hört Crossfire - On fire?
själv så har jag sett dom och hört dom live.
dom var som "förband" innan Chris Brown.
men då hade jag inte en blekaste aning om vilka dom var.
jag var ju så spänn och väntade bara på Chris! hahahaha (;
men jag tyckte att låtarna dom sjöng var bra och speciellt On fire låten.
nu när jag tänker efter så tycker jag att de är ganska coolt.
jag och M såg 2 kända artister på samma kväll! hahahaha.
jag skulle vilja se dom igen och skulle inte hlr tacka nej till att se Chris igen!


Kommentarer
Postat av: nathaliiiiiiiie

Heej på dej bloggaren! Jag skulle uppskatta om just du berättade lite vad du tycker om min blogg :) & vad jag skulle kunna blogga om för att den ska bli mera intressant! tack på förhand <3

2009-05-09 @ 00:50:38
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0