Criminal Minds

bonjour! :)
gash, jag är helt slut!
vi hade coopertest idag på fotbollen.
vi sprang/joggade 2,5km och jag gick ganska mkt på vägen tillbaka.
mina vader började värka som syk och det gjorde sjukt ont!
med pain i vaderna så försökte jag jogga nästan hela vägen tillbaka.
de tog 14:55min för mig och jag vart inte så nöjd.
kände att jag kunde gjort de bättre ifrån mig men det var inte så lätt när jag hade världens pain!
så nu ska jag till doktorn med papi ngn dag framöver.
spela fotboll med värk i vaderna är inte kul kan jag säga!
just nu så känner jag ingenting av värken.
men det kanske är för att jag inte anstränger mig.
Criminal Minds gör mig sällskap för tillfället.
ska nog kika i Engelska boken också, eftersom jag har prov imorgon.


Chris Brown, 29/01-09
saaaaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0