"baby I can see your halo"

hej alla ögonstenar! :)
nyduschad och trött, de är vad jag är just nu.
lite hungrig är jag också.
så jag ska nog mixa ihop lite mat åt mig själv om jag inte äter glass ist.
men det lutar mest åt glasshållet. (;
min dag har bara bestått av trevligheter.
skoldagen var ovanligt kul, vara med M är ju alltid superduper kul och träningen vart lyckat.
nu hoppas jag att kvällen kmr fortsätta bestå av trevligheter.
fast jag har då bara tänkt att ta det lugnt.
glo på TV och gotta mig, de gamla vanliga alltså.
hihihi (;


Beyonce ft Atm - Halo (Remix)
attans, nu har jag hackat upp mig på den här låten! ;b


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Kan du fråga din syster om hon kan skriva autograf och skicka med brev? :) Jag och mina kompisar vill gärna ha men vi vågar inte fråga!

2009-05-26 @ 22:59:15
Postat av: musikbarnet

Vilken härlig version av låten, har helt missat den!

2009-09-10 @ 19:13:28
URL: http://musikbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0