welcome home mami!

godkväll på er snyggingar! :)
min mamma har äntligen kommit hem!
- har saknat dig mami. <3
jag vaknade upp imorse av att bror ringde.
kl var 6 och jag ville sova till 7.
men jag hade ingen val, så jag klev upp och svarade.
jag och papi åkte iväg kring 8.
vi gjorde besök på några affärer.
jag fick med mig 2par skor, hårspray och små saker.
jag kom hem kring 3.
jag packade upp mamis resväskor direkt och spanade efter mina saker.
men det var mest saker till henne resturang, som hon ska öppna nu i April ngn gång.
senare på eftermiddagen så var jag med A och C.
vi kollade på en film och gick ut på en promenix.
vi kom hem till mig strax innan 8 för vi ville se WipeOut.
- ni är världens bästa brudar! <3
imorgon är det måndag igen, alltså skolan.. "suck!"


mat-dags!


favorit!


skokanonen


skokanonen


hittade dom här pärlorna som jag fick av mamma för några år sen (?)
oanvända och allting!




vad tkr ni om mina Ray Ban brillor?


Kommentarer
Postat av: Foki

får jag köpa dina ray ban för 500 kr?

2009-03-24 @ 20:41:21
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Foki

du får 1000 kr?

2009-03-25 @ 09:40:47
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0