the hills and the city

hola everyone! :)
hur är det med er? med mig är allt bra, förutom att jag är lite trött.
jag har just sett några The Hills avsnitter och The City avsnitter.
så sjukt bra. i love love it!
när jag ser på The Hills så drömmer jag mig alltid bort.
jag tänker alltid ; de där är min framtid.
flytta till LA och jobba för Teen Vogue, absolut min hösta dröm!
det låter ganska omöjligt och sjukt men jag ska göra allt som krävs om jag nu även måste slita häcken av mig så tänker jag göra det!


there I belong..




Kommentarer
Postat av: m

har the city börjat än på mtv? :O börjar det inte på lördag ? SVARA snälla om du vet!

2009-03-12 @ 19:34:15
Postat av: Fw

Sv: jag tror inte att The City har kommit på MTV ännu, jag har sett de på MTV.com (allt kmr ut före på MTV.com) och jag tror att The City börjar på MTV nu till helgen. jag är inte tusen på det, jag tror bara :)

2009-03-12 @ 20:30:04
URL: http://ffayis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0