tar du ett snett steg, kan du aldrig ta ett rakt steg igen

- jag saknar dig mamma, kom hem! <3

just nu ligger jag i sägen och kollar på TV.
saknar min mamma otroligt mkt.
jag tyckte att det skulle bli skönt att slippa hennes gnäll och tjat.
men nu så saknar jag faktiskt det, elr jag saknar henne.
kvällen bestod av att jag var med K.
kom hem för en liten stund sen och hade en liten diskussion med pappa, han ville att jag skulle ta hem K.
jag har inte riktigt hunnit tagit hem han ännu, men kmr garanterat att göra det.
det är inte lätt att vara pappas-lillaflicka.
man är ju också den yngsta och sista dottern. ;)


kvällen hairstyle som inte höll så länge ;p hahahah!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grymt fint hår! :)

2009-03-03 @ 12:44:54
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Superfint hår! (:

2009-03-03 @ 19:08:45
URL: http://jennylundstiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0