ni är dom bästa bruds i världen!

Anonym om mitt hjärta ropar efter dig hela tiden:
är du efter? det heter fan inte kallax, det heter luleå airport, märks att du bor i en liten håla....

Sv: ja, jag bor i en liten håla. och det heter väl Kallax? vad jag då vet och hört.
och om det nu stör dig så jävla mkt så vf läsa min blogg? sluta klaga ffs.

ja, det började inte så trevligt de här.
men jag är så sjukt less på folk som ska vara och klaga hela tiden.
jag menar, jag har inte bett dom "anonyma" personerna läsa min blogg.
så om ni läser det, vf klaga?
jag skriver vad jag vill på min blogg.
blogg är väl till för det? att skriva om vad man vill och stava som man vill också för den delen.
men de här ska iaf inte förstöra min fredag!

just nu sitter jag hemma hos M med favoriterna.
vi bara sitter här och funderar på vad vi ska hitta på.
ngn som har nå idé om vad vi kan hitta på? ;)
hahaha, och ja.. VI BOR I EN LITEN HÅLA!
så less, längtar tills jag har gått ut 9an.
då blire böhbaj Jmk!


kanye west - love lockdown

Kommentarer
Postat av: elin

Det heter kallax ;]

2009-03-20 @ 23:18:39
URL: http://eliinl.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej det heter luleå airport, säga fan inte något som ni inte vet, ! vad står de på alla tavlor om ankomst och avgång? JO LULEA AIRPORT!! håller med den som sa att ni är lite efter

2009-03-21 @ 13:00:35
Postat av: ricku

Till idioten som kommenterat ovanför mig:



Jag tycker du borde inse faktum att de flesta människor kallar flygplatsen för "Kallax". Lev med det eller stick och brinn i ett dike, ingen bryr sig! Och vad menar du med att: "håller med den som sa"?.. Du är ju exakt samma person med exakt samma ip-nr.



Hur orkar man ens börja tjafsa om en sån här sak? Är du en väldigt korkad person, eller har du bara glömt att ta din hjärnmedicin?

2009-03-22 @ 02:31:02
Postat av: Cecilia

det heter kallax!

2009-03-22 @ 17:11:37
URL: http://maricecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha idiot, (anonym kommenterare ovan), jag bor här -Luleå-. Alla säger Kallax, finns inte en enda "kunnig" jävel som säger Luleå airport ^^ haha

2009-03-23 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0