ne-yo - so sick


Ne-yo - so sick
en låt jag aldrig tröttnar på.

nu är det slut på det roliga.
imorgon börjar skolan igen.
tråkiga skoldagar, dötrista lektioner.. kan det bli värre?
tur nog så har min dag varit mkt bättre!
min dag bestod av att jag var med A en stund, du är för bra gumman! fy vad jag älskar dig. <3
senare framåt eftermiddag/kvällen så var jag med M, S och S.
vi glodde lite TV och höll på dö av skratt.
vi kollade på WipeOut.
tihihi, stackars dom säger jag bara!
det såg ut att vara väldigt kul men ändå så smärtsamt.
jag skulle verkligen vilja testa det ngn gång.
bara för kul skull, skulle inte ni vilja det?

här är en liten snutt av WipeOut.



Kommentarer
Postat av: Klara

Hej fay :).

Kika gärna in på min blogg och rösta på min bild.

Jag är en av de 5 finalisterna av ungefär 200 personer för häftigaste bilden, jag hade tyckt det hade varit snällt att rösta på min bild :).



Kram/K*

2009-03-09 @ 19:46:59
URL: http://Klaraaaaaaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0