mitt hjärta ropar efter dig hela tiden

hey sweetiepies! :)
just nu sitter jag i min säng, glor på TV och vräker i mig appelsin.
jag saknar dig K, jättemuucket! ;( <3
imorgon är det fredag, så skönt med helg. yääy!
min mamma kmr hem från Thailand på söndag så jag och min far ska åka ner till Kallax i Luleå på söndag och hämta upp henne där.
min kära syster skulle komma upp till Jmk imorgon men det vart inte så.
hon har så mkt plugg och hela kitten.
plugga inte ihjäl dig nu F! glöm inte bort att vila, äta och shoppa. (;
på tal på plugga, nu ska jag läsa lite franska.
har ju prov nästa vecka!


mitt gäng!


äta bör man, annars dör man ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du efter? det heter fan inte kallax, det heter luleå airport, märks att du bor i en liten håla....

2009-03-20 @ 17:21:06
Postat av: Minah

Lol, orka klaga ?, Det är hennes blogg och hon skriver som hon vill, jag kallar det Kallax och vi kanske tkr att det kallas så ? . Hon kanske gillar att bo i en liten håla, än att bo i en storstad där man inte känner nån ? ;o

2009-03-21 @ 09:41:37
Postat av: Anonym

pfft, alla säger kallax.

lev med det.

2009-03-21 @ 14:59:09
Postat av: ..

haha! det heter väll Kallax? jag bor i luleå haha,

2009-03-21 @ 15:26:32
Postat av: cicci

men snälla?.de heter kallax och inte luleå airport. de har alltid heta kallax?, lägg ner jävla tönt.

2009-03-23 @ 16:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0