Miley & Justin pussas och kramas!



I går gick Miley Cyrus, 16, och pojkvännen Justin Gaston, 20, och bowlade i Los Angeles med Mileys pappa Billy Ray och en vän till familjen.

Väl inne i bowlinghallen bjöd det söta paret för första gången på det som i amerikansk skvallerpress kallas för ”PDA” eller ”public displays of affection”, det vill säga offentliga kärleksbevis.  

Miley mös i Justins knä och det såg dessutom ut som att hon fick en liten kyss på kinden.  

Disney-stjärnan och kalsongmodellen har dejtat sedan i september förra året. De har aldrig bekräftat att de är ett par, men nu finns det väl inte längre några tvivel kvar..? 

 

källa ; MSN

 

Miley är inte en av mina idoler men tycker att hon är sjukt söt!

jag har aldrig trott att hon skulle dejta en kille vid 20års-åldern.

jag brukar se på  Hannah Montana ibland och då verkar hon så barnslig av sig.

fast det är ju bara en "serie" så jag antar att hon inte är så i verkligheten?

men jag är iaf jätteglad för hennes skull (även jag inte känner hon, haha ; )

men jag tkr att det är så sött när det dyker upp nya par i Hollywood!

se upp Hollywood, snart kmr jag och K! ;D


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuu varsåååågod :) Okeeej :D

2009-03-03 @ 00:52:31
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0