MAKEOVER

imorgon är det den första April.
alltså drygt 2 månader kvar innan skolavslutningen/sommarlovet.
självklart vill man se bra ut under sommarlovet.
när man ska gå runt i shorts, klänningar och bikini.
så jag beslöt mig att börja träna och äta mindre (söksaker alltså).
jag har ju försökt tidigare men det har liksom inte blivit ngt av det.
men den här gången ska jag inte backa ur.
jag ska börja träna mer och gå ut me hunden/hundarna varje dag.
jag ska även försöka sluta äta godis och allt snask.
de här kmr att gå väldigt tungt för mig, eftersom jag lever typ på sötsaker.
på tal om "Makeover" så ska jag även färga mitt hår till ljusbrunt.
fast jag har tänkt att vänta tills allt snö är borta.
så när sommaren nästan är här, då ska jag byta hårfärg.
jag ska även beställa nytt löshår (ljusbrunt, ofc!)


den vänstra ; slingfärg / den högra ; hårfärg




äkta stickhair (som man limmar fast i sitt hår, vilket jag inte ska göra "igen"!)
ist så ska jag sy fast de på Clips, vilket låter ganska konstigt.
men jag har min lilla knep ;)
för er som är intresserad och kanske vill beställa löshår ; Clip-on, hårträns, stickhair osv kika in här vet jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0