jag ska älska dig tills mitt hjärta sluta slå

jag vill be om ursäkt för att jag har blivit så dålig på uppdatera min blogg!
men jag är utan kamera och min mobil-kamera suger verkligen.
det känns meningslöst att blogga utan bilder, tkr jag.
jag tkr att det ser lite små tråkigt ut när det är bara en massa text.
jag hoppas att ni förstår mig!

min dag/kväll har varit toppen.
jag har bara umgås med favoriterna och haft kul.
men hann inte vara med min syster så mkt idag, har lite dålig samvete för det.
för hon åker ju hem till Umeå imorn, hatar verkligen när hon åker.
nu kmr det kännas jättetomt!
för mamma är i Thailand och min syster åker imorn.
Fredrik är hemma då och då.
annars äre bara jag, pappa och vovvarna.

en dag kvar innan skolan börjar igen, "suck!"
sportlovet har varit hyffsat bra för mig.
det kanske kunde ha blivit bättre, elr sämre.
men jag har då iaf haft kul och ångrar ingenting.




Kommentarer
Postat av: Anonym

erat lov, inte eran

2009-03-08 @ 14:58:11
Postat av: Mirry

Nu har vi utsett Dagens Jag Vill Ha på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-08 @ 15:04:43
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Foki

åååh, i miss u 2<3



men du? du kan väl blogga om lite snygga mode & kläder.. jag skulle behöva lite tips, du e ju som bäst på det! :) haha nu e jag i umeå vill jag shoppa & ibland vet jag inte vad jag ska köpa.



Då kan du blogga lite om mode så jag vet vad jag ska köpa varje gång jag ska shoppa haha:D

2009-03-08 @ 20:11:48
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Fw

Sv: Tack anonym :)

2009-03-08 @ 21:45:42
URL: http://ffayis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0