I'm nothing without u

svar till min snygga carro ; hihi, jo egentligen! :) men jag bjöd hem min mentor och hon tackade ja. (;

utvecklingsamtalet gick super bra!
det trodde jag faktiskt inte, men jag trodde fel. (;
hihhi, jag fick massa beröm bortsätt från att jag har lite svårt att konsentrera (stavning?) mig och att jag pratar lite för mkt ibland.
men är man en glad, social och trevlig tjej så är man.
men just nu ligger jag i sängen med världens mensvärk!
tänk om min Kristoffer hade varit här och masserat mig?
hur mysigt hade inte det varit? ;)


vad tkr ni om den här outfiten?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skit snyggt! Vita skor och svart skinjacka. Tummen upp! :)

2009-03-26 @ 22:23:04
Postat av: carro

hahah okej :D

2009-03-27 @ 18:20:35
URL: http://thatssocarro.devote.se
Postat av: towe

Vart har du köpt skinnjackan? :) Jättefin outfit!

2009-03-29 @ 21:28:10
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0