I'm done

hej på er underbara läsare! :)
allt bra? hos mig rullar allting på som vanligt.
fast min mami är ju bortrest nu och blir borta i 3veckor.
ursäkta mig för att jag aldrig skrev ngt inlägg igår men jag hade fullt upp hela dagen.
jag var i Kåbdalis igår med mina babes och vi hade sjukt trevligt.
när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, fixade mig, for iväg till M och sen så for vi till K <3 och S.
vi kollade på Wrong Turn 2 hos K (som jag tydligen hade sett för 1 år sen?)
men trevligt hade jag iaf.
efter ett tag så for jag och M hem till henne och hade BFF-stund.
det var ett bra tag sen vi umgick, alltså bara jag och hon.

planer för idag är att städa.
måste verkligen göra det, det är så sjukt stökigt här inne!
varje gång min syster kmr så blir det alltid extra stökigt.
måste stor städa varje gång hon farit.
men idag tänker jag städa lite grann så jag inte behöver städa så mkt sen när hon farit.


The Eagles - Desperado
7:4 VK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0