if i were a boy?

kan du som är en tjej tänka dig vara en kille för en dag elr två?
tänk att slippa mens/mensvärk och lite till.
hur skönt som helst!
här ligger jag i min säng och hlr på dö av mensvärk!
det gör så helvetes ont!
gosh, jag vill bara gråta.
jag har tagit 3 tabletter som gör så att värken försvinner.
men det gör fortfarande ont så jag antar att tabletterna inte har börjat värka ännu.
jag har inte bara ont.
det känns som att jag ska spy också.
det känns som att spyan ska komma men den kmr inte.
jag är även hungrig, för jag har tyvärr inte ätit middag.
men vågar inte äta ngt hlr, för jag är rädd att jag ska spy upp det.
som ni ser så är jag i en riktigt dålig situation.
i hate it, hate it, hate it!


vatten och tabletterna, de får jag leva på förtillfället.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Killarna kunde fått ha mens ist. Det är något så jobbigt! Men krya på dig.



/ ha en bra dag!

2009-03-29 @ 10:25:05
URL: http://alexxandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0