gullig pojkvän?


Paris Hiltons pojkvän Doug Reinhardt var i helgen inblandad i ett blodigt slagsmål med en svensk dj på en nattklubb i Miami.  

Enligt nyhetsbyrån Wenn ska bråket ha utlösts av att Paris försökte få diskjockeyn Steve Angello att byta musik från techno till hiphop. När han vägrade byta fortsatte Paris att insistera, och hon blev till slut utslängd från båset av diskjockeyns vakter. Doug ska då ha ingripit till sin flickväns försvar.

Vad som egentligen hände sedan är oklart. Arvtagerskan ger själv sin version av slagsmålet i sin blogg. 

— Det var som ett slagsmål i en film, det var så läskigt. Jag har aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Doug slogs mot typ sex personer. Han var starkare än allihop, men en av idioterna slog honom i ansiktet och spräckte hans läpp. Det var blod överallt.  

— Jag grät. Jag var så upprörd och rädd. Det var ett löjligt bråk och för en sådan dum anledning, jag kan inte tro att folk uppför sig på det här sättet, som djur! Det var totalt oprovocerat och tacka Gud för att Doug var där och räddade mig, skriver hon.

Fays lilla åsikt ;
Doug Reinhardt känd från The Hills som Lauren Conrads X.
nu verkar han ju vara djup förälskad i Paris Hilton.
de han gjorde för hennes skull, hur gulligt var inte det?!
okej, slagsmål och blod är ju inte det bästa.
(fast jag tror inte att han var frivillig att slåss?)
men att han ställde sig upp och försvarade henne och stog vid hennes sida.
det är vad en tjej önskar sig hos en kille.
att han alltid finns där för henne och ställer upp för henne.
jag tyckte att det var sjukt gulligt!
jag må säga att Paris Hilton är lyckliglottad.

källa ; MSN

Kommentarer
Postat av: juliaa

usch vad ful paris har blitt!:=

2009-04-06 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0