FRÅGESTUND avslutad!

nu är frågestunden avslutad!
jag tackar så mkt för frågorna jag fick.
även det inte var så jättemånga, men jag trodde faktiskt att jag inte skulle få något fråga alls.
men jag fick iaf lite frågor och är då super glad! :D

1) .. om FRÅGESTUND!:
hur mkt väger du och hur lång är du ?:)
-
jag väger kring 48-50kg skulle jag tro och jag är 160cm lång.

2) Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur mycket pengar per månad lägger du ner på kläder? :)

- jag bor ju som sagt i lilla Jokkmokk och här har vi inga klädaffärer (förutom Team Sportia och lite till) så jag shoppar inte ofta. jag åker in till stan då och då, beställer sällan kläder från nätet för jag vill helst testa kläderna innan jag köper det. men när jag är på shopping-tur så spenderar jag över 1000kr, kan inte säga exakt hur mkt för det är olika varje gång.

3) Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur gör du för att vara så smal? :)

- jag gör absolut ingenting speciellt. jag äter som vanligt, ibland för mkt. men jag försöker röra på mig så mkt som möjligt, brukar gå ut med mina hundar en gång per dag.
mitt bästa tips är att inte äta så mkt godis och röra på sig mer! :)

4) C om FRÅGESTUND!:
Jag har två enkla frågor;
Vad för slags photoshop använder du?
Laddar du ner dina penslar?
- jag använder Adobe Photoshop CS2, och jag har inte laddat ner ngt av mina penslar. det är min syster som har fixat allt, jag fick allt serverat på en guldfat.

5) Foki om FRÅGESTUND!:
Är du glad att ha mig som syster? ;) haha puss
- hahaha! söt du är :) och självklart är jag glad att jag har dig som min stora syster!

6) Anonym om FRÅGESTUND!:
kommer du nånsin hitta din livs kärlek?(:
- det var en väldigt svår fråga, jag vet inte om jag har svar på det. när man gillar ngn elr har förhållande med ngn så känns det ju oftast rätt och man tror att han/hon är den "rätta". jag har ju min Kristoffer och jag gillar han verkligen, han är liksom höjdpunkten i mitt liv. jag vet inte om han är mitt livs kärlek men jag hoppas att det kmr hålla länge.

7) C om FRÅGESTUND!:
Hur många frågor får man ställa?

Går du varje dag till skolan fram & tillbaka? :)
- man får ställa hur många frågor man vill! :) jag tycker att det är kul! :D jag älskar när folk ställer mig frågar, fast det kanske inte är så kul att svara på frågor som är allt för personliga ;p
jag går inte till skolan varje dag, jag åker oftast bil till skolan. jag är en otroligt seg typ på morgonen och behöver mkt tid på mig. jag sover ganska så länge också, så jag hinner inte till skolan i tid om jag ska gå. jag måste vakna extra tidigt om jag ska gå och vem orkar vakna extra tidigt för att gå till skolan? ;)
men jag går däremot hem från skolan. nästan varje dag, brukar åka buss hem varannan tisdag och varje onsdag.

8) C om FRÅGESTUND!:
Om du fick välja två personer att ta med till en öde ö, vilka skulle du tagit då? (du får inte ta dina föräldrar) ;p
- jag hade nog valt Kristoffer och Marille (skulle försökt få med mig min syster också ; )

jag hoppas att ni är nöjda med svaren och tack ännu en gång för alla frågor!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaha gör jag? ;O haha tack :)

2009-03-04 @ 09:50:46
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Visst är hon?:D

Jaha, usch va tråkigt :(

2009-03-04 @ 13:40:45
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0