du bär nyckeln till mitt hjärta ;*

jag skulle kunna sitta här natt och dag i flera veckor, månader och år men det skulle ändå ta en evighet innan jag kunde beskriva med ord hur mkt du betyder för mig.
du är allt för mig om inte mer. jag vet inte vad jag ska göra elr säga för att du ska inse hur mkt jag gillar dig. mina känslor till dig är obeskrivliga, jag kan bara inte beskriva hur jag känner mig för dig. det är omöjligt!
min kärlek till dig är oändlig. mer än himlen och jord, flera tusentals miljarder varv runt universum och tillbaka. jag skulle kunna sitta här och fortsätta skriva massa saker men du kmr aldrig att förstå hur mkt.
när jag är med dig så är jag världens och universums lyckligaste tjej, garanterat! det känns rätt att vara med dig. det känns som att det är menat så, att det skulle vara du och jag.
jag bara älskar känslan jag får när jag hör ditt namn, när jag är med dig och när jag pratar med dig i tlfn. att få hålla om dig och höra din röst och skratt de är absolut bland de bästa jag vet.
och ditt leende, gosh! jag är tusen på att ingen är sötare än dig när du ler. jag skrattar en hel del när jag är med dig, jag skrattar absolut inte åt dig elr åt sakerna du gör.
jag bara skrattar, skrattar av lyckan. jag är som lyckligast när jag är med dig.
jag skulle kunna vandra genom eld och vatten, springa tusen mil, resa runt halva jordklotet bara för att få träffa dig/vara med dig. jag skulle kunna skita i allt bara jag får vara med dig.
jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig. du kan alltid prata med mig, lita på mig, räkna med mig, vända dig till mig. jag står vid din sida i vått och torrt.
om jag fick önska mig en sak, vad som helst. så hade jag önskat att de alltid kmr vara vi, du & jag.

Kristoffer Wilhem Ek, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
och det kmr jag alltid att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0