ballar av stål

godkväll på er sötnosar! :)
nu ligger jag i min säng och kollar på Ballar av stål.
de är så sjukt bra! hahahaha. i love it, love it, love it!
jag har ju färgat mitt hår och jag är ganska nöjd.
jag var inte nöjd i början, tyckte att de var alldeles för mörkt.
började faktiskt nästan gråta. tihihi ;)
men nu tkr jag att de är ganska fint elr det är faktiskt helt okej.
tyvärr så har jag ingen bild men ni ska få en bild imorgon!
jag funderade på att färga mitt hår lite ljusare några dagar fram över.
men jag vet inte riktigt, börjar faktiskt gilla mitt nya hårfärg.


räddarn i nöden! jag köpte den här färgen för några veckor sedan för jag tänkte färga mitt hår ljusare men det vart ingenting av det.
så nu tänkte jag ifall jag inte vill ha kvar mitt mörka hår så tänker jag färga med den färgen.
det blir självklart inte så där ljust men de blir ljusare brunt iaf.
(jämtfört me de jag har nu.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0