du du du du du du <3

Sandra om stå för det du tkr, säger/sagt.:
Hej har läst din blogg och ville bara fråga ett par saker. Hoppas att du har möjlighett att svara.

1.) Är du halv eller hel Thailändsk

2.) Många ggr på tv har jag sett kvinnor från thailand som gifter sig med män från "västvärden" för att få ett bättre liv. Alltid tycker jag att kvinnorna dras över en kant och det låter mkt diskriminerande när thailändska kvinnor framställs som post order brudar. hur är din syn på detta?

hoppas att din fot blir bra!

ha en trevlig kväll /Sandra

Svar:

1.) ja, jag är hel thai. :)

2.) det var en väldigt svår fråga, men jag är ingen som bryr mig om de.
men de kan nog stämma in på vissa men jag kan inte säga att de är så eftersom att alla vi människor är olika.

Natta om stå för det du tkr, säger/sagt.:
Hej :) jag undrar vart du har köpt skorna som du hade på din skolavslutning?

Tacksam för svar! :)
Kram

Svar:
jag vet inte vad butiken hette men den låg iaf under MQ i Luleå.
men jag ska ta reda på vad butiken heter! :)

nu är jag hemma!
varit och "jobbat" idag hos mami.
gjorde absolut ingenting! hahaha (;
spelade lite mini golf med sis och sen så somnade jag en sväng.
när jag vaknade upp så var klockan så pass mkt som halv 4 och jag kände hur foten, halsen och naveln värkte så jag tog 4 bussen hem.
jag gjorde en liten besök hos favoriten innan jag trallade mig hem. :)
saknat dig så! saknar dig än. (; < 3


mötte Jossan i bussen, hon var också påväg till Vlm ;p
- vf Jmk när de finns Vlm? elr hur Jossan? ;)


sötaste sis <3


hihi, sis och mami :)


hihihi, jag vet att jag har en söt mamma! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Är du oskuld? Hugs,

2009-06-17 @ 20:35:25
Postat av: cornelia

gud så söta ni är :)

2009-06-17 @ 20:37:42
URL: http://conelias.blogg.se/
Postat av: Josssn

ofc, vlm som gäller juue! (;

2009-06-17 @ 21:37:37
URL: http://haairspray.blogg.se/
Postat av: Hanna

´du har en sjuktfin blogg!



är ditt hår rakt eller lockigt om du inte har plattat eller lockat det ?

2009-06-18 @ 10:37:43
URL: http://glissgloss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror butiken du köpte skorna på heter Zotano. Den ligger då iaf nedanför MQ :)

2009-06-18 @ 14:06:04
URL: http://somesortofhero.blogg.se/
Postat av: hejhejhej

vilken språk prata ni asså med din mamma << är det svenska eller thai :)



2009-06-18 @ 14:39:49
Postat av: Anonym

affären heter zotano=)

2009-06-18 @ 15:44:45
Postat av: emma

affäran under MQ heter ZÓTANO :)

2009-06-19 @ 12:03:56
Postat av: Anonym

hur gammal är din mamma?? <3 :)

2009-06-21 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0