wish I could keep you much longer ;*

Anonym om I just can't stop:
kan du inte ha dina "dagens outfit", jag saknar dom, det är så kul att se:)

Svar:
jo, jag små saknar de lite grann själv också.
men min mamma har tagit kameran till restaurangen och glömmer alltid att ta hem den och min mobilkamera är kass!
men jag ska försöka bli bättre på det.
men tur nog så tog min mamma hem kameran så nu ska du få en "dagens-outfit" bild!

dagens-outfit ;

kofta ; Lindex
linne ; GT
scarf ; H&M
leggins ; fått av mami

omg!
vilken dag!
inga lektioner, bara slappat hela dagen.
min klass bokade Aulan och vi har glott på 2 filmer och gottat oss.
hihi, skulle vilja gärna göra om det igen. (;
solen steker som vanligt men då äre ju vinden som sabbar allting.
jag är lite små hungrig av mig med tur nog så ska mami sätta igång med grillning snart!
har ju inte ätit mat på hela dagen, bara godis.
hihi, de går ju verkligen bra för mig med "dra-ner-på-godis-ätande".
men man lever ju bara 1 gång?


fotat av mig! :D


en sommar utan mode? nejtack! (;


ni gav väl blommor elr ngt likande till eran mamma på morsdag?


Kommentarer
Postat av: Klara

joo, såklart att man gjorde :)

2009-06-01 @ 16:59:47
URL: http://thisisthelifek.devote.se
Postat av: ellen ~

ditt hår är så fint :*

2009-06-04 @ 21:24:22
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Sanna

fin blogg :)



sanna0hman.blogg.se

sanna0hman.blogg.se

sanna0hman.blogg.se

2009-06-05 @ 21:52:32
URL: http://sanna0hman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0