Transformers 2 premiär!

omg, Transformers 2 var sjukt galet bra!
det var ett bra tag sen jag såg på en riktigt bra film!
omg, ni som inte sett den måste se den.
den var grymt bra!
min dag/kväll har varit underbart.
jag har bara slappat idag.
varit och spanat in Umeå och shoppat.
nu är jag iaf hemma i lägenheten hos sis och Ricky.
bilderna på allting kmr senare när jag kommit hem.
sis har ju en MacBook och jag tkr att allt på den här datorn är tjorvig!
begriper mig inte så mkt på Mac, hahaha! (;


jag imorse, hihihi :)
trött elr vadå? ;p



Kommentarer
Postat av: nadja luong

grrr,,,blir så arg att jag missade premiären..men snart ska jag se den ockås!! hihihi älskade ettan skaprt,, såå tvåan lär blir skita bra =D KRAM

2009-06-24 @ 22:47:59
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0