THIS BITCH IS BACK!

jag tackar så mkt till den som skickat tillbaka blogghumören till mig!
jag har verkligen saknat min blogg. <3
jag kan då börja med att säga att de inte har hänt så mkt under min blogg-uppehåll.
min kära syster kom hem till Jmk i torsdags och om 5 dagar fyller jag 15!
grattis till mig i förskott. hihi (;
sista skolveckan började med fotbollstunering.
min klass kom på 4e plats, vilket känns lite kasst.
men jag ska inte klaga.
de är ju sista skolveckan innan sommarlovet!
det känns så sjukt grymt skönt!
det är inte varje dag man känner sig så här glad.
jag ser verkligen fram emot sommaren 09!
don't let me down baby! (;


Audrina Patridge från The Hills njuter av sommar-solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0