The City

godmorgon sunshines! :)
sovit gott?
själv har jag sovit ganska så bra.
jag såg att jag hade fått några frågor om några saker och jag har inte så mkt tid till att svara tillbaka till alla så jag tänker skriva på bloggen och hoppas att det går lika bra.

Anonym om stop playing with my heart..:
Du är 15 men ska börja åttan?
Svar: Ja, jag är 15 och ska börja i 8an.

Sara Pettersson om stop playing with my heart..:

Vilken sport? <3
Svar: Fotboll :)

Nathalie om stop playing with my heart..:

vart köpte du skorna? :D
Svar: Jag vet inte vad butiken heter men jag köpte dom i Luleå.
butiken låg under MQ.

Philippa om från Nelly:
hur mkt kostade peace-armbandet ?
mkt snyggt (Y)
Svar: Peace-armbandet kostade bara 39;- !
sjukt billigt, jag rekommenderar verkligen.

kajsa om sweeeet 15!:
bor du också i umeå som foki?
Svar: Nej, jag bor i Jokkmokk.

förtillfället så hinner jag bara svara på dom där frågorna.
jag har några saker jag måste göra.

jag vaknade upp för ett tag sen.
just nu så sitter jag och glor på MTV/The City.
har några saker jag måste hinna göra innan jag åker ner till IP och tagga inför matchen.
solen verkar då inte vilja skina idag och det verkar som att gud vill kissa på oss.
ja, vi har då inte tur med vädret!
hoppas nu verkligen att de vänder (vilket de inte kmr att göra?).


vars äru solen? ..


The City


The City


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, såg du också The city heeeela dan igår?:') Jag kunde inte sluta kolla ..

2009-06-15 @ 10:58:13
URL: http://hannarumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0