svar på tal..

Anonym om inköp i Umeå:
vart har du köpt solbrillorna som är överst? :D
dom med hjärtan typ, elr va man säger, dom rosa ^^
Svar: det fanns en stånd i centrum i Umeå där dom sålde sånna brillor.

hanna om här kmr alla känslorna på en och samma gång:

när flyttade ni från ditt hemland elr vad man ska säg :)
Svar: vi flyttade hit när jag var 8år gammal, alltså 7år sedan.

en tjej om barnmorski:

hejj, hur kan du vara 15 om du har gått ut 7:an :)
Svar: här får du svaret! :)

Anonym om "just get back up when it knocks you down":

heej jag har en fråga med ett svar hoppas jag på..
Det är så här jag har med en blogg på blogg.se och jag undrar hur man gör sån fin första sida

hoppas svar:)
Svar: på den här sida kan du läsa om allt med blogg-designen.

Elinora om so you think you can dance:

Jag ska också gå estet dans och sång efter nian :)!
Föresten så har jag en fråga till dig, är det ditt riktiga hår eller har du löshår? om du har löshår, är det clips du använder dig av eller keratin eller något annat? Jag funderar nämligen på hårförlängning :)
Svar: Ja, jag använder löshår och jag använder clips.
men jag funderar på att sluta använda mitt löshår för att de får mitt hår att växa saktare.

Hanna om so you think you can dance:

Vad heter du egentligen heter du fay? (: <3
älskar din blogg !
Svar: Ja, jag heter Fay. :)

Yun om so you think you can dance:

Vill vara med :(.. Men jag är to bad:D
Svar: to bad? ;o de tror då inte jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0