stå för det du tkr, säger/sagt.

Anonym om barnmorski:
ehm..skaffade du p-piller för att du fyllt femton? ^^ haha!

Svar:
det spelar nog inte så stor roll om man är 15 elr yngre/äldre och skaffar p-piller.
jag skaffade mig inte p-piller för att jag har fyllt 15.
för dig som inte vet så dämpar p-piller mensvärk.
själv så vill inte börja använda p-piller eftersom p-piller kan motverka viktökning och vem vill gå upp i vikt?
inte då jag iaf.
jag hoppas att du har hört talas om "föräldrar som bryr sig om sina barn".
för om du har gjort de så förstår du nog vf. :)

omg, Sverige leder!
men de är en sak som stör mig..
att jag har aldrig lagt märke till Marcus Berg!
de var först idag jag la märke till hur snygg han är!
ngn/ngra fler som tkr de? (;


snygging!



Kommentarer
Postat av: moa

Hej

Bra blogg ;)

2009-06-16 @ 21:48:29
URL: http://mossetjejen.blogg.se/
Postat av: becca

Skoja inte han är så jävla het :D

2009-06-16 @ 22:19:20
URL: http://monkeymusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill bara säga förlåt om min kommentar verkade dryg.. (: lät bara så när du skrev "jag fyllde ju 15 som sagt, kanske inte behöver säga ngt mer?" ,fast jag kanske tog det för seriöst. jag går själv på p-piller och jag vet att de kan hjälpa mkt mot mensvärk ;) ursäkta för min fula ton hehe :) var inte menat!

2009-06-16 @ 23:37:31
Postat av: Anonym

/moa ;)

2009-06-16 @ 23:38:05
Postat av: Sandra

Hej har läst din blogg och ville bara fråga ett par saker. Hoppas att du har möjlighett att svara.



1.) Är du halv eller hel Thailändsk



2.) Många ggr på tv har jag sett kvinnor från thailand som gifter sig med män från "västvärden" för att få ett bättre liv. Alltid tycker jag att kvinnorna dras över en kant och det låter mkt diskriminerande när thailändska kvinnor framställs som post order brudar. hur är din syn på detta?



hoppas att din fot blir bra!



ha en trevlig kväll /Sandra

2009-06-17 @ 00:01:09
Postat av: Sandra

Hej igen... förstår inte vad du menade med svaret?



vnr är ju för yasmin 28 som är ett kombinerat p piller??? och är det ditt paket tar du väl p piller? och många går upp i vikt av p piller ja...?

2009-06-17 @ 03:20:05
Postat av: Cindy'Nham

sant! :)

det som är bra med p-piller är att det skyddar, man får större bröst.

det som inte är så bra är att man kan gå upp i vikt och man kan få blodpropp eller bröst cancer ;/.



men vi hoppas på det bra :D:D:D

puss söt :)

2009-06-17 @ 11:48:45
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Jells

Vilken söt blogg du har :)

2009-06-17 @ 12:16:20
URL: http://jellss.blogg.se/
Postat av: Natta

Hej :) jag undrar vart du har köpt skorna som du hade på din skolavslutning?



Tacksam för svar! :)

Kram

2009-06-17 @ 13:43:13
URL: http://naathaalie.devote.se
Postat av: carro

öh? lilla vännen, bara för man är 15 behöver man inte knullan runt utan kondom ? hade vatt en sak om dina föräldrar kom hem med ett 10 pack kondomer, DÅ hade dom brytt sig, men när dom skriver ut p-piller till dig, jadu? du får kanske HIV, men det finns kanske ngt smärtstillande till det också?

2009-06-17 @ 20:09:38
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0