sjukan om 2timmar..

här sitter jag och känner massa knytnävar i magen.
för er som inte vet så är jag jättejätterädd för doktor och tandläkare.
jag vet inte vf, men jag tror att jag inte är den enda här i världen som är det.
jag har aldrig riktigt tyckt om dom elr känt mig "trygg" hos dom.
men just nu så har inte jag så mkt att välja mellan.
det gör ont och jag kan inte gå, kan de bli sämre?
jag har iaf vaknat till, hunnit duscha och fått i mig mat.
ska ta på mig kläder nu snart och fixa mig.
men foten har iaf blivit mkt bättre än gårdagen.
kan iaf stödja på den lite grann. :)


äta bör man!


Rin and Rox



Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch ja, Tandläkare är läskiga :S Sen är ju inte alla doktorer så snälla heller, USCH! Krya på dej:)

2009-06-15 @ 22:14:35
URL: http://njusic.blogg.se/
Postat av: Cherie

dom sjunger sjukt snyggt! :O

2009-06-17 @ 04:04:36
URL: http://aleksandraj.blogg.se/
Postat av: OverCrash

Vilka är de?? Varför Söker de inte till Idol. De Skulle nå en guld biljett vad:D

2009-09-13 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0