inköp i Umeå

godmorgon snyggingar! :)
nu tänkte jag bara slänga in ett litet inlägg om mitt inköp i Umeå.
snart blire att packa och beger oss in till stan och äta shuchi.
sen blire hem till Jmk.
jag vill faktiskt inte åka hem fast ändå så vill jag.
konstigt va?
men en sak är säker!
jag kmr att komma tillbaka till Umeå!
flera gånger. (;

inköp i Umeå ;

party brills ;) haha


solbrillor från Rut. m.fl.


dragkedja klänning från H&M


linne från BikBok


cardigan från GT


jeansleggins från GT


linntunika från GT


shorts från H&M


trosor från H&M


örhänge från GT / läppstift från KICKS


armband från Glitter


peace örhänge från Glitter



Kommentarer
Postat av: felicia

jag har också sånna shorts fast rosa typ :)

2009-06-26 @ 12:38:21
URL: http://ffelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt solbrillorna som är överst? :D

dom med hjärtan typ, elr va man säger, dom rosa ^^

2009-06-26 @ 21:34:19
Postat av: alexandra

snygga saker ;D

2009-06-26 @ 23:22:28
URL: http://daydreamer.devote.se
Postat av: Vickan

En sån klänning köpte jag tidigare i veckan här i Umeå också, fast den lila.. så snygg är den! både lila och svarta :)

2009-06-26 @ 23:30:04
Postat av: moa

va fina köp , älskar solbrillorna (:

2009-07-08 @ 11:08:15
URL: http://moaekvall.blogg.se/
Postat av: annak

Hejsan! Jag älskar den svarta klänningen du har där! Om du inte använder den och inte vill ha den så skulle jag jätte gärna vilja köpa den!! Desperat efter en klänning till ny år ;D



MVH Anna Knutson

2009-12-09 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0