I just wanna be with you

lilla jag.. om Jobb imorgon:
hej har 3 frågor till dig hoppas att du svarar :D

1.Vad heter staden som du kommer ifrån i thai?
2.Var bor din riktiga pappa i thai?
3.Kan du thailändska?
Svar: 1. Jag kommer ifrån norra Thailand.
Staden heter Kon Kaen.
2. Min riktiga pappa bor i Thailand men jag vet inte exakt vars i Thailand han bor.
För han har flyttat ett antal gånger.
3. Ja, jag kan thailänska.

Jag måste säga att min jobbdag har varit riktigt slappt.
Jag har bara ätit, sovit och självklart jobbat lite lite grann.
Nu är jag iallafall nyduschad och trött.
Lite små hungrig är jag också.
Jag tror att jag ska gå och ta mig en glass.

Kommentarer
Postat av: pijada

kan du läsa thai ? ^^ jubjub <3

2009-06-28 @ 22:41:51
URL: http://aanniikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0